Analýzy
Web stránok, eshopov, portálov a reklamy
Web stránok, eshopov, portálov a reklamy
Samotná tvorba web stránky alebo akéhokoľvek webového riešenia vám bez analýzy nezaručí úspešnosť vášho podnikania. Všetky webové riešenia, ako aj reklama, by sa správne mali navrhovať nie podľa predstavy autora, ale podľa reálneho fungovania užívateľov. Z tohto dôvodu je pred vývojom novej web stránky vhodné zistiť fungovanie návštevníkov na pôvodnom webovom riešení na to, aby ste vedeli, ktoré konkrétne časti sú pre užívateľa podstatné a ktoré menej. Na základe týchto informácií vieme vytvoriť nové webové riešenie efektívnejšie.
Zvýšte efektivitu vašej web stránky, eshopu alebo portálu a získajte viac zákazníkov a väčšie zisky.
Spoznajte možnosti a zistite prínos
Na to, aby web stránka prinášala očakávané výsledky, je pri jej tvorbe nesmierne dôležité zistiť reálne potreby jej užívateľov. Mnohokrát môže byť pôvodná predstava o web stránke v silnom rozpore s tým, čo užívateľov na stránke naozaj zaujíma. Z tohto dôvodu je dôležité tieto informácie vedieť vopred, a na ich základe použiť relevantnú štruktúru web stránky a texty, ktoré budú pre jej návštevníkov pútavé.
Vďaka analýze a následnému zefektívneniu web stránky využijete financie investované do reklamy omnoho efektívnejšie.
Ak pri web stránke platí zásada nenúťte užívateľa myslieť, pri internetovom obchode to platí dvojnásobne. Pri eshope ide totiž o priamy predaj produktov a aj zdanlivo malé chyby pri vyhľadávaní tovaru alebo nákupnom procese, vás vedia pripraviť o množstvo zákazníkov. Mnohokrát sa stáva, že vďaka odstráneniu nesprávneho výrazu a nahradeniu ho za správny, stúpnu na eshope objednávky aj o niekoľko desiatok percent.
Vysoko navštevované portály si väčšinou vyžadujú investície do serverového hardware, prípadne prenájmu servera. Na zmiernenie týchto vysokých nákladov sa dajú aplikovať postupy, ktoré vieme získať analýzou správania sa užívateľa na portále. Vďaka prehľadnejšiemu a efektívnejšiemu získavaniu informácií na portáli, sa zvýši jeho užívateľská prístupnosť, a zároveň sa zníži počet dopytov na server, čo ovplyvní rýchlosť portálu a prevádzkové náklady sa server.
SEO býva väčšinou dlhodobý proces, ktorý si môže vyžadovať aj vyššie náklady. Z tohto dôvodu je dôležité sa správne rozhodnúť pre vhodné kľúčové slová. Pri nesprávnom použití kľúčových slov môže nastať situácia, že webové riešenie sa síce bude nachádzať vysoko vo výsledkoch vyhľadávania, ale nebude pre vás predstavovať prínos vo forme nových zákazníkov alebo predaja. Z uvedeného vyplýva, že kľúčové slová by mali byť zvolené správne.
Prostriedky investované do PPC reklamy môžu predstavovať značnú časť vášho mesačného obratu. Preto je veľmi dôležité, aby boli využívané naozaj efektívne. Práve analýza vám pomôže dospieť k zefektívneniu vašej reklamy tak, aby vám prinášala väčšie množstvo zákazníkov za nižšie náklady.
Služby súvisiace s analýzami
Na základe analýzy prerobíme vašu web stránku tak, aby bola efektívnejšia … viac sa dozviete v sekcii Tvorba web stránok
Po analýze nedostatkov na vašom eshope, pristúpime ku zmenám, aby sme zefektívnili váš predaj… viac v sekcii Tvorba eshopov
Vďaka SEO analýze dokážeme zabezpečiť lepšie pozície vašej web stránky alebo eshopu vo výsledkoch vyhľadávania … viac v sekcii Optimalizácia pre vyhľadávače