Banner – tvorba bannerov
Tvorba bannerov pre reklamné kampane
Tvorba bannerov pre reklamné kampane
Bannery majú v online reklame široké využitie. Používajú sa pri kampaniach na zvýšenie povedomia o značke, na predaj a remarketing. Použitie týchto bannerov je možné v kampaniach na Google Ads v obsahovej sieti a pri remarketingu. Ďalšie využitie je pri kampaniach na facebooku a instagrame. Bannery môžu mať statickú alebo dynamickú formu a môžu obsahovať animácie. Niektoré reklamné siete vyžadujú, aby bannery mali určitý maximálny objem kB.
Viac sa dozviete nižšie.
Kde sa využívajú
Google remarketing patrí k jednej z najefektívnejších online kampaní. Funguje na princípe – návštevník navštívi vašu webovú stránku a pomocou kódu naimplementovaného na vašu stránku, spoločnosť Google o tomto návštevníkovi vie. Na základe návštevy vašej webovej stránky začne ponúkať reklamné bannery vašej spoločnosti a tým stále udržuje vašu firmu v mysli návštevníka.
Chcete zvýšiť váš predaj pomocou remarketingu? Ozvite sa nám.
Pri tvorbe grafiky na facebookové reklamy je dôležité dodržiavať pravidlá tejto sociálnej siete. V opačnom prípade môže byť vaša kampaň zamietnutá alebo môžete za kampaň platiť výrazne vyššie sumy, ako v prípade, ak je grafika navrhnutá správne. Ďalším faktorom pri tvorbe je aj to, aby reklama bola dostatočne výrazná a pútavá, aby prilákala potenciálnych zákazníkov. Okrem návrhov grafiky na reklamu sa venujeme aj tvorbe hlavičiek na facebookové stránky a skupiny. Hlavičky majú veľký vplyv na prvotný dojem fb stránky alebo skupiny.
Instagram je sociálna sieť založená na obrázkoch, príbehoch a videách, preto je kvalitná tvorba reklám nevyhnutnosťou. Reklama vo forme obrázka musí byť pútavá a odlišovať sa obsahom a nápadom od konkurencie. Ak si želáte, aby vaša kampaň na instagrame bola úspešná, ozvite sa nám.
Vyššie sme spomenuli najzákladnejšie formy, kde sa využívajú grafické návrhy kampaní v online svete. Existujú aj mnohé ďalšie možnosti, kde je možné využiť tvorbu bannerov a reklám. Ako príklady uvedieme bannery na slovenských sieťach ako zoznam.sk, sme, hospodárske noviny, reklamná kampaň Sklik a mnohé ďalšie slovenské a zahraničné portály.
Efektívna správa kampaní – menšie náklady, vyšší profit
Na efektívnu kampaň nestačia iba dobre navrhnuté bannery, ale rovnako dôležité je aj jej správne nastavenie… viac v sekcii Správa Google Ads
Chceli by ste vyšší počet zákazníkov a návštevníkov? Efektívne nastavenie facebook reklamy vám v tom pomôže… viac v sekcii Facebook kampaň
Získajte viac zákazníkov cez instagram reklamu prostredníctvom jej správneho nastavenia… viac v sekcii Instagram kampaň