Grafika – grafické práce
Návrh letáku, plagátu, brožúry
Návrh letáku, plagátu, brožúry
Pútavo a prehľadne vytvorený propagačný materiál, ako je brožúra, leták, či plagát, môže pomôcť vašej spoločnosti efektívne odprezentovať vašu ponuku výrobkov, tovarov, či služieb. Dobre spracovaná grafika týchto materiálov napomôže k budovaniu dôvery v daný produkt alebo službu, a môže zlepšiť váš predaj. Kvalitný grafický návrh by mal vychádzať z vašej corporate identity a nemal by obsahovať zbytočné rušivé prvky. Aby vaše materiály pôsobili seriózne, pri návrhu je dôležitá gramatická korektúra a predtlačová príprava.
Čo vám vieme ponúknuť
Napriek tomu, že väčšina reklamného trhu sa presúva do online sveta, pri otvorení lokálnych prevádzok alebo donáškových služieb, môže byť leták efektívnou formou marketingu. Pri návrhu letáku je dôležité podať oslovovanej skupine informácie čo najkratšie a najjednoduchšie, aby priniesli požadovaný efekt. Grafika letáku napomáha k dôveryhodnosti vášho produktu, služby alebo prevádzky, preto by mala byť pripravená profesionálne.
Nie je leták ako leták, a profesionálne spracovanie môže výrazne zvýšiť efektivitu vašej kampane.
Rovnako ako pri letákoch, významom plagátu je upútať potenciálneho zákazníka alebo návštevníka akcie v čo najkratšom čase. Grafika by mala obsahovať oslovujúci slogan, a dôležité prvky by mali byť dostatočne veľké, aby ich bolo možné čítať aj z väčšej diaľky.
Brožúra napomáha firme prezentovať jej produkty a služby. Existujú dva typy brožúr. Prvou z nich je tlačená forma, ktorou sa firma vo väčšine prípadov prezentuje na výstavách alebo iných prezentačných akciách. Jej výhodou je to, že množstvo ľudí aj v dobe internetu obľubuje tlačené materiály, ktoré sa im lepšie čítajú a vyznačujú. Pre tento typ brožúry je dôležitá gramatická korektúra, správne zalomenie textu, grafika vychádzajúca z corporate identity a predtlačová príprava.
V prípade záujmu o grafický návrh brožúry vám radi poradíme.
Billboard sa často používa na lokálnu prezentáciu vašej firmy, na zvýšenie povedomia o značke alebo lokalite firmy. Často je využívaný aj na politickú reklamu. Kvalitná grafika billboardu musí obsahovať jasné a jednoduché posolstvo a kvalitné a pútavé fotografie, ktoré sú vhodne zladené s ostatným obsahom. Fotografie na billboard je možné zakúpiť buď z fotobanky alebo môžete využiť služby profesionálneho fotografa.
Tvoria súčasť firemnej komunikácie a majú veľký vplyv na dôveryhodnosť vašej firmy. Preto by mala byť grafika týchto materiálov spracovaná profesionálne. Viac sa dozviete v sekcii Tvorba loga a corporate identity.
Návrh pozvánok na grastronomickú akciu organizovanú výrobcom krémov Meggle
Tvorba letákov pre nemeckého predajcu načúvacích prístrojov
Návrh katalógu produktov fitness víkend v Tatrách so Zorou Czoborovou.
Ďalšie súvisiace služby
Od vizuálu loga a celkovej corporate identity závisí aj vzhľad printových materiálov, preto by vás mohla zaujímať sekcia Tvorba loga a CI
Okrem firemnej identity sa na vzhľade printových materiálov podieľajú aj použité fotografie, preto stojí za zváženie využiť profesionálneho fotografa
Web stránka v štýle vašej corporate identity v súlade s vašimi printovými materiálmi zvýši dôveryhodnosť vašej firmy… viac v sekcii Tvorba web stránok